بی‌تعارف

به نام خدا
بعضی از دغدغه‌ها را می‌توان نوشت. طنز یا جدی، نقد یا معرفی! فعلا فرقی نمی‌کند.
::
صفا و مروه دیده‌ام، گرد حرم دویده‌ام/
هیچ کجا برای من کرب‌و‌بلا نمی‌شود...

پیوندها

...

خونســردیت منو کشته مَــرد! همین.

...

...

نظرات  (۱۹)

باهات موافقم

خیلی متین و خونسرد و باروی خوش برخوردکرد

خیلی خوب عمل کرد

با این شیوه اجاره و برنامه کسل کننده و این همه حرف تکراری واقعا خوب عمل کرد

خوب برخورد کرد در مقابل گلایه های نامزدها انصافا مجری خوبی دکتر حیدری

 

پاسخ:
گوله ی نمک که میگن تویی سیدجان!!
...
راستی سرویس بیان اجازه دستکاری نظرات رو نمیده، شرمنده!
رای من از آن کسی است که رنگ وبوی ولایت دهد رای من از آن کسی است که حامی منافع مردم باشد نه فروشنده حقوق ملت رای من از آن کسی است که در سخت ترین شرایط سیاسی ،اقتصادی ،تورم ، گرانی و ... که همه با سوء استفاده از مشکلات و بی اهمیت نشان دادن و غافل شدن ازمهترین مسائل فرهنگی ،اجتماعی ، دینی ،مواضع وآرمان های انقلاب اسلامی و ... فقط باپرداختن به مشکلات اقتصادی که تنها بخشی از وظایف دولت اسلامی است سعی در جلب آرای مردم بسوی خود هستد هم ازاصول و گفتمان ناب انقلاب اسلامی سخن بگوید و .
بابا خوابش میومد،مشخص بود!
پاسخ:
:دی

باموضوع زن و نقش اجرایی بروزم

منتظر حضور گرمتون .................

واقعا زیبا بود ......................................... التماس دعا

خونسردی یا حرف برای گفتن نداشتن؟!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
شما مثل اینکه مناظره رو ندیدی داداش گلم!!
رایتُ
پاسخ:
دوباره ببین!
اینجا رو هم میتونی بخونی.

۱۲ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۱ حسین رضائی فرد
دوستان  حرف برای گفتن را ،،،همان دروغ های آقایان میپندارن....
همان هایی که ما را جیگر فرض کرده اند...همان هایی که از 100 روز و 6ماه و دوسال میکویند و ویکی تشکیل داده اند...همان هایی که حرف نداشتن بزنند و پرخاش کردند...............
راستی اگر  سیاسی  باشی...میفهمی که با بیشتر جواب های جلیلی یک برنامه آقایان از گردونه برنامه هایشان در واقع خارج می شد......
میفهمی که بعد از صحبت جلیلی/آقایان داشتن خود زنی میکردن....اما خوب
سطح افراد مختلف،درک افراد مختلف، باعث میشود بعضی چیزها را ببینی اما متوجه آن نشوی یا اگر شدی....(امیدوارم رسونده باشم اصل مطلبو)
والسلام نقطه
خب که چی ؟؟؟!!
بعد من دستم رو تو مناظره زیر چونم گذاشته بودم؟!!!!
و چه کسی با برنامه تره .چه کسی باتجربه تره .بیشنهاد می کنم برنامه ی کاندیدات رو کامل بخونی بعد بیایم صحبت کنیم .
پاسخ:
اتفاقا بخاطر همون دستی که گذاشت زیر چونش، بیشتر دوستش دارم. حتما لینک زیر رو بخون:
http://www.rajanews.com/Detail.asp?id=159127
اشکال کاندیدای ما اینه که منم منم نمیگه، همینو بس. همه میدونن بهبود وضعیت اقتصاد توی 100 روز یه حرف خنده داره. کشور ما به برنامه ریزی کلان اقتصادی نیازه داره. اشکال کاندیدای ما اینه که برنامه هاشو کتاب چاپ نکرده. اشکال کاندیدای ما اینه که اهل پروپاگاندا نیست. حق داری کاندیدای ما خیلی اشکال دیگه داره... و خودت بهتر میدونی که نداشتن برنامه یه حرف بچگانه است در مقابل ایشون.
۱۲ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۰۵ حسین رضائی فرد
حتما خواندیم.....الان از اینکه دستش زیر چونشه چه نتیجه ای میخوای بگیری؟اصلح نیست؟خستس؟کشش نداره؟چه نتیجه میخوای بگیری؟میخوای بگی هرکی سر مردم رو شیره مالید با برنامه تره؟
مومن برنامه ها همه موجوده رئیس فقط باس اجراش کنه....
شما الان داری مثل اونا خود زنی میکنی...
شما از کاندید مورد نظرت بگو تا ما یکم باهاشون اشنا بشیم و بحث کنیم....
پاسخ:
حسین جان! خونسردیتو حفظ کن اخوی... :)
۱۲ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۱۲ حسین رضائی فرد
راستی این برنامه چیه؟بگید میخوام بدونم
۱۳ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۴۱ حسین رضائی فرد
طرف سال 84تو ی مناظره 64بار گفت چیز
یکی تو سال 92 ی برنامه 45دقیقه ای 65بار گفت من....
جالبترینش اون حرف بود که یکی کفت کفتمان من!
http://torbat128.blog.ir/post/268
شما که داری میخونی اینو هم بخون
اخه من موندم کسی که چیزی نداشته باشه بگه
آیت الله مصباح ازش حمایت میکنه؟اقای پناهیان؟اقای ازغدی؟
فک کنم یادتون رفته آقای مصباح از لنکرانی حمایت می کرد و می گفت من از شش سال پیش ....پس چی شد ؟الان اقای لنکرانی کجایه؟نگید که به خاطر آقای جلیلی  رفت کنار که این جوکه بزرگیه؟!!! بعد مگه اقایی مصباح برای ما حجته آقای مصباح میتونه اشتباه کنه؟بله قطعا اشتباه کرد در گزینه آقای لنکرانی پس دلیل نمیشه.
آقای رضایی فرد دیگران رو به دروغ متهم می کنید حتما اینهمه دم از ولایت می زنید حرف رهبر انقلاب را نخوانده اید که می گوید برای اثبات کاندیدای خود دیگران رو تخریب نکنید دیگر چه برسد به دروغ متهم کردن افراد.ان هم همه
.............................................................................
بعد بهبود وضع تو صد روز منظور برنامه کوتاه مدته آقای خوش خنده .
سابقه اجرایی کاندیداتون رو نمی بینم .منکر خوبی ها ی آقای جلیلی نیستم .رئیس جمهور  باید تجربه داشته باشه فراجناحی کار کنه.بقیه جواب ها رو فردا میدم (امتحان دارم)
پاسخ:
بله، صرف تایید آقای مصباح ملاک انتخاب نیست هرچند دلیل های ایشون میتونه راهنمای خوب برای انتخاب اصلح باشه. اما درمورد آقای لنکرانی، بنده هیچ اشتباهی در عملکرد آقای مصباح نمی بینم، شما هم از مقدمه فاسد، نتیجه دلخواهتو نگیر.
این ادبیات صحبت کردن از شما بعیده اخوی بزرگوار، من ترجیح می دم سکوت کنم.
............
آقای رضایی! اگه احتمالا خواستید به این نظرات جوابی بدید لطفا به ایمیل ایشون بفرستید و سعی کنید بنا به فرموده آقا، کدورت ایجاد نکنید. ممنون.
نمی دونستیم اقای یامین پور مفسر گرانقدر ی هم هستن !!!
بعد می خواستی دکتر ولایتی بیاد داد بزنه ایهاالناس من اعتراض دارم !!!به دادم برسید !!!/؟؟؟
چه جالب نمی دونستم دکتر جلیلی با دست گذاشتن زیر چانه و سینه داشت می فهموند به ما که حوصله برنامه رو نداشته ؟؟؟؟عجب تفسیری !!!!!سرم داره از شدت گرما داغ میشه؟؟؟
پاسخ:
قضاوت درباره این کامنت رو به مخاطبان واگذار می کنم!
۱۳ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۳۹ حسین رضائی فرد
حوصله جواب دادن ندارم....چون در روز با 100نفر بحث میکنم....
فقط میتونم بگم همین آقایانی که الان از دکتر ما حمایت میکنن،الان بد هستن و 4روز دیگر اگر اتفاقی پیش آمد و از کاندید مورد نظر آقایون حمایت کردن یهو میشن گل،میشن آقا....میشن مفسر بزرگ.....

=====================
عذر خواهی مالک وبلاگ....شلوغ کردیم اینجا رو....
پاسخ:
آقایی!
فقط باید نسبت به نظر دیگران یخورده انعطاف داشته باشی البته نه انفعال!
موفق باشی
یا زینب

هدف من گرفتن جوابه نه حال گرفتن. واقعا می گم .

اقا مجتبی ابه نظر شما اقای مصباح اشتباه نکرد؟پس من یه یاد آوری می کنم اگر اشتباه نکرد پس چرا تایید صلاحیت نشد آقای لنکرانی ؟به عباره اخری آقای لنکرانی چه جور اصلحی است که شورای نگهبان تاییدش نکرده .
مگه علما نمی تونن اشتباه کنن؟حضرت آقا بر می گرده میگه من تو فلان قضیه اشتباه کردم به این عظمتی!بعد بعضی از ما این حرف اقا رو بنابر تواضع می گذاریم؟چرا؟خب چرا نگیم آقای مصباح اشتباه نکرده مگه اشتباه عمل حرامیه؟انسانه آقای مصباح و می تونه اشتباه کنه (ممکن الخطا)
گفتید ادبیات صحبتم بده ؟یعنی تو کامنت بالا من خلاف واقع صحبت کردم ؟

پاسخ:
من شمارو میشناسم و به عنوان اصلح قبولت دارم، یه عده کارشناس هم میان بررسی می کنن میببنن شما بهترین گزینه ای، بعدش به من پیشنهاد می کنن و من با قاطعیت شما رو به عنوان اصلح معرفی میکنم. بعدش توی شواری نگهبان، یه نفر از اشکالی که از شما خبر داره که تا الان بین خودش و خداش بوده ولی حالا به دلیل مصلحت، مطرح می کنه و باعث میشه شما تایید صلاحیت نشی. اگه فرض رو بر صحت رد صلاحیت آقای لنکرانی بذاریم، باز هم آقای مصباح اشتباه نکرده. چون با تمام علمی که داشت اصلح رو معرفی کرد. تعجب میکنم از شما که باید از مسائل و نوع تایید صلاحیت ها در شورای نگهبان مطلع باشی ولی اینقدر سریع قضاوت عجولانه و غیر متخصصانه میکنی. نمیگم آقای مصباح معصوم هستن میگم ما طلبه ها گاهی اوقات ندانسته و نفهمیده، گنده تر از دهنمون صحبت می کنیم! (با عرض پوزش)
...
به نظرت من خلاف واقع صحبت کردم؟ ادبیات صحبت کردن هیچ ربطی به واقعیت مطلب نداره.
http://www.ghalibaf.ir/Multimedia.aspx?Id=42&Type=0
دانش کن
پاسخ:
با توجه به حذف کردن کامنت های شما که با نام "حامیه اصلح" گذاشته بودید، باید عرض کنم که:
«اینجا سعی دارم نظرات رو حذف نکنم اما به ناچار بیهوده گویی، شایعه پراکنی، استفاده از الفاظ نامناسب و توهین آمیز و پرت و پلا گفتن حذف میشه. با تشکر»
سوال:کسی که اصلح معرفی می کنه نباید تحقیق و تفحص کنه که کاندیدایی که داره ازش معرفی می کنه عیبی نداشته باشه ؟
چطور کارشناس هایی هستن که یه نفر رو معرفی کردن که رد صلاحیت شده؟
پاسخ:
آدمی که خوابه میشه بیدارش کرد ولی آدمی که خودش رو به خواب زده، نه!
۱۴ خرداد ۹۲ ، ۰۲:۵۴ حسین رضائی فرد
آیا من حق نداشتم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">